Sunday, September 15, 2013

Ujian ALLAH

Ku yakin,..ujian Allah bg orang yang mampu harungi jer...aku pasrah apa yang tertulis untukku....bila ku renung,,,apa salahku,,apa kekuranganku,,,adakah disebabkan sedikit kesilapan aku dihukum begini....TAKDIR.

Ku pasrah dengan takdirNya...aku telah berusaha sedaya upaya, berdoa meminta sentiasa....aku bertawakkal apa jua nasib menimpa...NAMUN...

      FITRAH manusia...walaupun ku cuba pasrah dan redha...tp hatiku tetap mengeluh....knapa begini?apa salahku?.....

Hatiku sedih sngat...ku cuba untuk menangis...namun...ALLAH halang air mataku sedikit pun jatuh......aku kena tabah...ALLAH uji diriku  sbb Ia sayang sngat padaku , rindu sngat mendengar rintihanku....aku perlu yakin..dan perlu bangkit...aku perlu SABAR....insyALLAH ada jalanNya.


" BERSYUKURLAH APA YANG ADA ....INSYALLAH NIKMAT ALLAH BERLIPAT GANDA BAGIMU "

No comments: